خبرهای داغ:
سیاهکلی مرادی گفت: همکاران فرهنگی تلاش کنند تا در ثبت نام ها کسب رضایت الهی و رویکرد اخلاقی را مد نظر قرار دهند. ساده زیستی، پاسخگویی، سعه صدر و برنامه محور بودن از شاخص های مدیر تراز انقلاب اسلامی می باشد. 
کد خبر: ۹۵۳۸۵۸۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج،کارگاه توانمند سازی زیست عفیفانه ویژه فرهنگیان با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد.

نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این کارگاه توانمند سازی بیان کرد: همکاران فرهنگی تلاش کنند تا در ثبت نام ها کسب رضایت الهی و رویکرد اخلاقی را مد نظر قرار دهند. ساده زیستی، پاسخگویی، سعه صدر و برنامه محور بودن از شاخص های مدیر تراز انقلاب اسلامی می باشد.

وی گفت: با وجود همه مشکلات در مدارس در زمینه های مختلف تربیتی، آموزشی و فرهنگی این هنر یک مدیر را می طلبد که آنها را تبدیل به وضعیت مطلوب کند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: قانون و ضوابط را سرلوحه کار خود قرار دهید و الگوی دانش آموزان باشید و با حضور مستمر در نمازهای جماعت مدارس و رعایت حجاب، این امور مهم را در دانش آموزان نهادینه کنید. نیاز است که دانش آموزان را همانند فرزندان واقعی خودمان بدانیم، تفکر انتقادی را به آنها آموزش دهیم و جهاد تبیین را جدی گرفته و از افراد متخصص در این زمینه بهره بگیریم.

بیانیه گام دوم انقلاب منشور خودسازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی است

در ادامه قربانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، به تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و دستاورد های شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت بزرگ ایران و به ویژه جوانان است که به مثابه منشوری برای دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد. 

قربانی گفت: همه چیز طول عمر مفید و تاریخ مصرف دارد اما شعارهای جهانی این انقلاب شکوهمند که آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت می باشد از این قاعده مستثنا بوده زیرا فطرت بشر با آن سرشته شده است. 

اربعین، آمادگی جهانی برای ظهور منجی

صادق چگینی، دبیر سیاسی خبرگزاری بسیج استان قزوین و تحلیلگر حوزه امنیت و مسائل سیاسی نیز در این مراسم با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین گفت: پیاده روی اربعین یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی است و ما با این حرکت دنبال زنده نگه داشتن اهداف امام حسین(ع) هستیم.

وی افزود: پیاده روی اربعین فرصتی است برای رزمایش حضور منتظران تا نشان دهند آنها نسبت به امام شهیدشان ارادت و محبت دارند و نسبت به امام زمان(عج) نیز در عصر ظهور این ارادت و محبت را بروز می دهند. از این رو، اربعین فرصتی است که منتظران با عشق عمیق و جدیت آمادگی برای ظهور و یاری امام مهدی(عج) را در عمل نشان دهند.

گفتنی است؛ در این نشست که به صورت چالشی و پرسش و پاسخ برگزار گردید؛ فرهنگیان حاضر در مراسم سوالات و دغدغه های خود را در زمینه جهاد تبیین مطرح کرده و چگینی تحلیل گر حوزه امنیت و مسائل سیاسی به پاسخگویی و رفع شبهات پرداخت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار